Dua Lipa ‘godet’ politikën britanike : Nëse Brexiti do ndodhte në vitet 90′, familja ime nuk do të mund të ikte nga Kosova

12:48 | 3 Prill 2020
Arbresh.info

Këngëtarja shqiptare me renome botërore, Dua Lipa, është due promovuar gjithandej nëpër botë albumin e saj më të ri “Future Nostalgia”, i cili ka një javë që ka dalë në shitje.

Në një intervistë të gjatë për mediumin prestigjioz britanik, The Guardian, Dua ka folur së fundmi rreth suksesit të albuit, teksa nuk ka nguruar të hapet edhe për jetë e saj private.

Ndër të tjerash, ajo ka kritikuar politikën britanike dhe lejimin e Brexitit, duke thënë se si një ish-refugjate nga Kosova, mendon për mundësitë e kufizuara që një vend mund të mos ketë, si pasojë e të mos qenit në BE.

Dua Lipa dinte dy gjëra para se të fillonte punën për albumin e dytë: ajo do ta quante atë “Future Nostalgia” dhe do të ishte “një album me të vërtetë argëtues dhe më bëri që unë të dua të kërceja dhe të largoja botën e jashtme”, tha ajo për The Guardian. “Future Nostalgia” kishte për qëllim të publikohej më 3 prill, derisa një rrjedhje e jashtëligjshme në internet e solli atë një javë më herët nga sa ishte parashikuar, të premten e parë të bllokimit të Britanisë për shkak të coronavirusit.

Kopertina e albumit “Future Nostalgia” nga Dua Lipa (Foto: Dua Lipa/Instagram)

Në vitin 2017, Lipa ishte muzikantja femër më e transmetuar në botë. Një vit më vonë, ajo u bë e para artiste femër solo që mori pesë nominime Brits (ajo fitoi dy prej tyre), dhe femra më e re në moshë që arriti mbi një miliardë shikime në YouTube me një këngë të vetme (New Rules).

“Suksesi krijon liri dhe presion”, thotë Lipa. “Njerëzit pothuajse më bënë të ndihem keq për arritjet e mia, ose nuk më lejuan të ndjehem krenare për gjërat që kam bërë sepse ata më bënë të ndjehesha sikur isha pothuajse e padenjë për ta. Edhe pse e di që kam punuar shumë dhe kam bërë aq shumë nga puna, shfaqjet dhe prapaskenat”, thotë ajo përgjatë intervistës, duke kujtuar këtu ndikimin negativ që i është krijuar nga komentet në rrjetet sociale.

Këtu ka dy fjalë kyçe, e para është “pothuajse”: Lipa është e padurueshme, nuk i jepet cenueshmërisë, ose të paktën të mos i tregojë ato. E dyta është “puna”: Prindërit e Dua Lipës janë emigrantë myslimanë kosovarë që ikën nga Kosova e shkatërruar nga lufta për në Mbretërinë e Bashkuar në vitin 1992. Ajo lindi në vitin 1995 dhe jetoi në Londër derisa familja u kthye në Prishtinë kur ishte 10 vjeçe. Në moshën 15 vjeçe, ajo u kthye për të ndjekur ëndrrën e një ylli të pop-it, duke bindur prindërit e saj se do të kishte një shans më të mirë për të hyrë në një universitet britanik nëse mbaronte shkollën këtu. Lipa arriti me sukses që të regjistrohet në “Girls Collective”, një agjenci talentesh ku ajo startoi karrierën e saj. Më pas ajo nënshkroi kontratë me ekipin menaxhues të Lana Del Rey dhe pastaj me ‘Warner Music’.

Lipa tregon se si karriera e popit ndërtohet ngadalë dhe evoluon publikisht në epokën e transmetimit – dhe dëshmi e gjallë e “përshtatshmërisë” që ajo admiroi te prindërit e saj. “Unë po bëja gjëra të reja, po mësoja atë që pritej nga unë, si të jem para një aparati fotografik, si ta përmirësoja performancën e fundit”, tha Dua për The Guardian.

Suksesi i saj më i madh erdhi me lansimin e “New Rules”, suksesi i të cilit ishte si një raketë për të, pasi e ngjiti drejt majave të top-listave ndërkombëtare. Videoja muzikore e këngës zhvillohet në një hotel luksoz në Miami Beach, të cilit ajo iu afrua për të financuar videon, jo sepse label-i i saj kishte mbyllur portofolin, por për të shërbyer si një mësim që “ta shtynte atë në një nivel tjetër”. Ajo kurrë nuk dyshoi në perspektivat e karrierës së saj. “Unë thjesht nuk mendoja se do të ndodhte kështu”, tha këngëtarja me origjinë shqiptare.

Dua Lipa (Foto: Kate Green/Getty Images/Guliver)

“Ka pasur raste që unë ndjeja se njerëzit do të thoshin kaq shumë, saqë kur dikush më njohu dhe më tha: ‘Më pëlqen vërtet muzika jote’, unë isha si: ‘O Zoti im, jo të gjithë më urrejnë!’”, tha Dua.

Lipa shpreson se fushata vetëdijësese #BeKind e shkaktuar nga vdekja e Caroline Flack mund të përmirësojë ligjërimin në internet. “Vëzhgimi jo vetëm në mediat sociale, por në media, veçanërisht ndaj femrave, është kaq i fortë dhe i pasaktë dhe me të vërtetë është diçka e rënduar”, thotë ajo. “Tabloidët e dinë shumë mirë se çfarë bëjnë, dhe kjo prek me të vërtetë të gjithë. Ju duhet të jeni prej çeliku për të mos lejuar që fjalët e thëna nga të tjerët t’ju marrin përpara. Është aq e trishtueshme sa duhet të marrim mësime nga vdekja e dikujt”, ka thënë artistja.

“Udhëheqës të caktuar po nxisin racizëm dhe pothuajse e bëjnë atë të pranueshëm që njerëzit të jenë racistë dhe të trajtojnë njerëzit në mënyra shumë të kota dhe të neveritshme”. Partitë politike britanike “absolutisht” po mbjellin një ndarje të tillë”, thotë ajo.

Ajo është më e shqetësuar për politikën e emigracionit në Mbretërinë e Bashkuar pas Brexit-it. Sikur kjo të ekzistonte në vitet ’90, ajo mendon se Mbretëria e Bashkuar do të ndalonte familjen e saj të iknin nga Kosova (ku mamaja e saj ishte avokate, babai i saj një dentist) për në Mbretërinë e Bashkuar, ku ata punuan si kamerierë dhe studionin për karriera të reja.

Dua Lipa (Foto: John Phillips/Getty Images/Guliver)

“Më shqetëson se ndoshta disa nga gjeneratat e reja të refugjatëve nuk kanë në të vërtetë të njëjtat mundësi që mua m’u dhanë për shkak të fatit – ose për fat të keq – që prindërit e mi u transferuan në Londër dhe unë linda këtu dhe isha në gjendje të jetoja ëndrrën që desha”, thotë ajo. “Nëse Britania e pas-Brexitit ende i ofron ato mundësi, ‘ne do të shohim se si funksionon gjithçka’”, thotë ajo me kujdes. E acaruar për Brexitin, Dua shrephet: “Duke qenë nga Kosova, unë e di se çfarë do të thotë që ata [refugjatët] të jenë pjesë e BE-së dhe të pranohen”.

Albumi “Future Nostalgia” i Dua Lipës përfundon me baladën e saj të vetme në album “Boyrs will be boys”, ku kori i fëmijëve mbështet Lipën duke kënduar se si vajzat rriten më shpejt në një botë të dhunës mashkullore. Ajo dëshironte të bënte diçka që ndjehej si në momentin kur dritat ndizen në fund të një feste. Ajo është rritur më pak akomoduese, në një dinamikë që ajo e trajtoi në jetën reale në muajin janar, kur së bashku me artistes Lizzo dhe Rosalia u kritikua se si në një klub nate pas mbarimit të ‘Grammy Awards’, ato u xhiruan duke iu hedhur para disa valltareve në një klub nate.

Dua, e cila tashmë ka hequr dorë nga rrjeti social Twitter, nuk u përgjigj asnjëherë rreth kësaj teme. “Nuk më pëlqen të kërkoj falje nëse nuk besoj se duhet të kërkoj falje për diçka”, thotë ajo tani e pyetur nga The Guardian. “Unë besoj në mbështetjen e femrave në të gjitha fushat e punës. Asgjë në atë party nuk ishte poshtëruese; të gjithë ishin thjesht duke vallëzuar dhe duke u argëtuar. Jo çdo punonjës seksi detyrohet të bëjë diçka që nuk do ta bëjë”, theksoi artistja shqiptare.

“Puna e femrave është gjithmonë e minuar”, thotë Lipa. “Ne të gjitha duhet të punojmë pak më shumë për t’u marrë seriozisht, por nuk është diçka që ne nuk jemi mësuar ta bëjmë”, thotë ajo, duke rrokullisur sytë dhe duke qarë. Ajo me sa duket e ka përshkruar albumin “Future Nostalgia” si “argëtues” edhe pse ajo ka dëgjuar disa kritika të zakonshme, të tipit ‘Femrat në muzikën pop gjykohen vetëm si “autentike” kur qajnë piano’.
“Koha do të tregojë gjithka“, thekson ajo. “Dhe ndërkohë, unë do të punoj vetëm që njerëzit të më marrin seriozisht”, ka thënë në fund të intervistës për The Guardian, Dua Lipa. /Telegrafi/

Dua Lipa (Foto: Ilya S. Savenok/Getty Images/Guliver)

Shpërndaje në rrjete sociale

Të ngjashme