“Barbie” kryeson listën fitimeve të fundjavës me 84 milionë euro, lë prapa “Oppenheimer” në vendin e dytë me 42 milionë euro

14:27 | 31 Korrik 2023
E.H

Shtatë ditë pasi “Barbie” e Greta Gerwig dhe “Oppenheimer” e Christopher Nolan komplotuan për të vendosur rekorde në arkë, të dy filmat u mbajtën jashtëzakonisht shumë në kinema.

“Barbie” fitoi 93 milionë dollarë në fundjavën e dytë, sipas vlerësimeve të studios të dielën. “Oppenheimer” qëndroi në vendin e dytë me 46.2 milionë dollarë. Shitjet për të dy filmat ranë me 43% dhe 44%, respektivisht – shumë pak nga rëniet e zakonshme të javës së dytë.

“Barbenheimer” ka dëshmuar se nuk është një fenomen i një fundjave, por një bonancë e vazhdueshme në arkë. Të dy filmat së bashku tashmë kanë tejkaluar 1 miliard dollarë në shitjet e biletave në mbarë botën. Paul Dergarabedian, analist i lartë i medias për firmën e të dhënave Comscore, e quajti atë “një moment gur prove për filmat, shikuesit e filmave dhe kinematë”.

“Duke pasur dy filma nga studiot rivale të lidhura në këtë mënyrë dhe që të dy rritin pasurinë e njëri-tjetrit – si në arkë, ashtu edhe në kuptimin e profilit të tyre – nuk e di nëse ka një krahasim për këtë në analet e historisë së box-offices. ”, tha Dergarabedian. “Nuk ka vërtet asnjë krahasim për këtë.”

Pas hapjes së saj më të mirë të vitit prej 162 milionë dollarësh, sensacioni i pop-it i mbushur me rozë e “Barbie” pa një biznes të qëndrueshëm gjatë javës dhe në fundjavë. Filmi tejkaloi “The Dark Knight” të Nolanit për të pasur 11 ditët e para më të mira në kinema nga çdo shfaqje e Warner Bros.

“Barbie” ka grumbulluar me shpejtësi 351.4 milionë dollarë në kinematë amerikane dhe kanadeze, një normë që së shpejti do ta bëjë atë hitin më të madh të verës në arkë. Çdo ditë që luhet, “Barbie” ka fituar të paktën 20 milionë dollarë.

Dhe efekti “Barbie” nuk është vetëm në Amerikën e Veriut. Filmi fitoi 122.2 milionë dollarë ndërkombëtarisht gjatë fundjavës. Vlera e saj globale ka arritur në 775 milionë dollarë. Është lloji i biznesit që mahnit edhe drejtuesit veteranë të studios.

“Ky është një numër i çmendur,” tha Jeff Goldstein, shefi i shpërndarjes për Warner Bros. “Ka vetëm një audiencë të integruar që dëshiron të jetë pjesë e zeitgeistit të momentit. Kudo që të shkoni, njerëzit janë të veshur rozë. Pink po merr përsipër Bota.”

Në mes të furisë, “Barbie” tashmë po tërheq shumë shikues të filmave të përsëritur. Goldstein vlerëson se 12% e shitjeve janë njerëz që kthehen me miqtë ose familjen për ta parë përsëri.

Për një industri filmi që po përpiqet të rifitojë bazën e saj para pandemisë – dhe që tani e gjen veten kryesisht të mbyllur për shkak të goditjeve të aktorëve dhe skenaristëve – ndjesitë e “Barbie” dhe “Oppenheimer” kanë treguar se çfarë është e mundur kur gjithçka është në rregull. .

“Past-pandemi, nuk ka tavan dhe nuk ka dysheme,” tha Goldstein. “Filmat që mungojnë, me të vërtetë u mungojnë momentet e mëdha dhe filmat që punojnë me të vërtetë funksionojnë shumë.”

Ndërkohë, “Oppenheimer” i Universal Pictures po performon më shumë si një film superhero, sesa një film treorësh për shkencëtarët që flasin.

Drama e Nolanit me Cillian Murphy në rolin e fizikantit të bombës atomike J. Robert Oppenheimer ka grumbulluar 174.1 milionë dollarë brenda vendit deri më tani. Me një shtesë prej 72.4 milionë dollarësh në kinematë ndërkombëtare, “Oppenheimer” tashmë ka tejkaluar 400 milionë dollarët në nivel global.

Shfaqjet në IMAX zakonisht janë shitur. “Oppenheimer” ka fituar 80 milionë dollarë në mbarë botën në IMAX. Ekspozuesi me format të madh tha të dielën se do të zgjasë shfaqjen e filmit deri më 13 gusht.

Publikimi i ri më i mirë i javës, “Haunted Mansion” i Walt Disney Co., një përshtatje e atraksionit të parkut tematik të Disney, u la lehtësisht në hije nga “Barbenheimer” blitz. Filmi, i cili kushtoi rreth 150 milionë dollarë, debutoi me 24 milionë dollarë brenda vendit dhe 9 milionë dollarë në shitje jashtë shtetit. “Haunted Mansion”, me regji të Justin Simien (“Dear White People”, “Bad Hair”) dhe me një ansambël të LaKeith Stanfield, Tiffany Haddish, Owen Wilson, Danny DeVito dhe Rosario Dawson, luftoi për të kapërcyer kritikat mediokre.

“Talk to Me”, filmi horror mbinatyror A24, doli më mirë. Ai debutoi me 10 milionë dollarë. Filmi, i drejtuar nga regjisorët australianë Danny dhe Michael Philippou dhe me Sophie Wilde, ishte një premierë mesnate në Festivalin e Filmit Sundance në janar dhe mori vlerësime të shkëlqyera nga kritikët (95% të freskëta në Rotten Tomatoes). Është bërë për një shumë modeste 4.5 milionë dollarë.

Ndërsa kinematë e mbushura me shikues të filmave ka qenë një ndihmë e madhe për industrinë e filmit, ka qenë më e ashpër udhëtimi me sajë për Tom Cruise, i ashtuquajturi shpëtimtar i filmave verën e kaluar me “Top Gun: Maverick”. “Mission Impossible: Dead Reckoning Part I”, i cili debutoi një javë para ardhjes së “Barbenheimer”, fitoi 10.7 milionë dollarë në fundjavën e tretë. Filmi me protagonist Cruise dhe me regji të Christopher McQuarrie, ka fituar 139.2 milionë dollarë brenda vendit dhe 309.3 milionë dollarë jashtë vendit.

Në vend të kësaj, hiti i fjetur “Sound of Freedom” ka qenë shfaqja më e mirë jo “Barbenheimer” në kinema. Publikimi i Angel Studios, i cili po numëron shitjet me pagesë në arkë, fitoi 12.4 milionë dollarë në fundjavën e katërt, duke e çuar vlerën e tij deri tani në afro 150 milionë dollarë.

Shitjet e parashikuara të biletave për të premten deri të dielën në teatrot e SHBA dhe Kanadasë, sipas Comscore. Shifrat përfundimtare të brendshme do të publikohen të hënën.

1. “Barbie”, 93 milionë dollarë.

2. “Opppenheimer”, 46.2 milionë dollarë.

3. “Haunted Mansion”, 24.2 milionë dollarë.

4. “Sound of Freedom”, 12.4 milionë dollarë.

5. “Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One”, 10.7 milionë dollarë.

6. “Talk to Me”, 10 milionë dollarë.

7. “Indiana Jones and the Dial of Destiny”, 4 milionë dollarë.

8. “Elemental”, 3.4 milionë dollarë.

9. “Insidious: The Red Door”, 3.2 milionë dollarë.

10. “Rocky Aur Rani Ki Prem Kahani”, 1.6 milionë dollarë./VOA

Shpërndaje në rrjete sociale

Të ngjashme