Koronavirusi rrit dukshëm përdorimin e lojërave online

10:03 | 6 Maj 2020
Arbresh.info

Shumë njerëz në mbarë botën kanë qëndruar të mbyllur në shtëpi për më shumë se një muaj si rezultat i masave të marra nga shtetet për të parandaluar përhapen e koronavirusit.

E gjatë kësaj kohe disa nga lojërat online ka thyer rekorde të përdorimit, shkruan BBC transmeton arbresh.info.

Krijuesit e lojërave të njohura Call of Duty (CoD) dhe Fifa thonë se numri i lojtarëve gjatë pandemisë është rritur dukshëm.

Industria e lojërave ka parë rekorde në shitjet javët e fundit teksa shumë njerëz i janë drejtuar shërbimeve të tyre argëtuese.

Kjo gjë ka rritur performancën financiare në aktivizimin Blizzard dhe Electronic Arts për tre muajt e parë të këtij viti.

Activision Blizzard, kompania që qëndron pas serisë CoD, tha që mesatarisht 407 milionë njerëz kishin luajtur lojërat e saj në internet çdo muaj në tremujorin e parë të këtij viti.

Ndërkohë, loja e fundit e CoD War Warzone ’ka grumbulluar më shumë se 60 milionë lojtarë që prej fillimit të saj në mars.

Kompania gjithashtu tha që përdorimi i lojërave të saj, Overwatch dhe World of Warcraft kishte vazhduar të rritet, dhe loja smartphone e Candy Crush ka mbajtur vendin e saj si ekskluziviteti më i lartë në dyqanet e aplikacioneve amerikane.

Analistët presin që të ketë rritje të kërkesave për lojëra online nëse urdhrat për qëndrimi në shtëpi do të vazhdojnë./arbresh.info/

Shpërndaje në rrjete sociale

Të ngjashme